Rolands pievienojas Roboos mājas lapas veidošanā

Posted: Maijs 22, 2009 by RolandsS in Jaunumi

Sveiki!

Aleksandrs (Boze) mums ir aizņemts cilvēks ar darbu, un Roboos bloga veidošanai viņam atliek pavisam nedaudz laika + jāpamācās video editēšana, jāpaskatās multfilmas, bet tas tā. Man bija nedaudz žēl skatīties kā viņš te kuļas un pinas, un man pašam bija liela vēlēšanās piedalīties mūsu komandas mājaslapas veidošanā. Tā nu es sāku pētīt šo zvēriņu ”wordpress” uz kura Boze visu dara. Beidzot Aleksandrs man iedeva Admina statusu un es biju gatavs pilnvērtīgi darboties veidošanā. Godīgi sakot – man patīk!😉

Tagad jaunumu, rakstu, apskatu un darbību veidošana Roboos mājaslapā notiks daudz raitāk, jo ir pievienojies vēl viens cilvēks tā veidošanā.🙂

Rolands

Komentēt

